Gerlachusbier
Image default
Internet marketing

Op welke manier maak je gebruik van contentmarketing

Een inhoudelijke marketingstrategie
Content marketing zonder strategie zal uiteindelijk mislukken – het is gewoon de trieste waarheid.

U moet een richting, een plan, de juiste tools en manieren hebben om uw vooruitgang te meten als u verwacht om ergens te komen.

Hier zijn de belangrijkste inhoudelijke marketingstrategieën die hierbij betrokken zijn:

Doelstellingen. Dit is van vitaal belang. Je moet weten waar je naartoe wilt, en hoe het succes er voor jou (en jou alleen) uit zal zien, voordat je de weg kunt inslaan om daar te komen.

Zicht Online is een full service internetbureau uit Rotterdam.

Uw Brand Persona en Target Audience. Wanneer u uiteindelijk begint met het creëren van content, moet u weten met wie u in gesprek bent en uw merkstem op maat maken om hen aan te spreken op een unieke manier. Als u zich niet op het juiste publiek richt (de mensen die naar u zullen leunen om te horen wat u zegt), zult u geen succes vinden. En als u geen manier kunt vinden om u te onderscheiden, zult u zich mengen in de hordes andere merken die om aandacht in uw branche strijden.
Trefwoorden en onderzoek. Als je eenmaal het waarom en het wie weet, moet je het hoe aanpakken. Hoe bereikt u uw publiek? Wat willen ze leren, welke problemen moeten ze oplossen? Onderzoek trefwoorden om gevonden te worden in de resultaten van zoekmachines, en vind onderwerpen die een inherente interesse hebben voor uw publiek voordat u enige inhoud creëert.
Focus op inhoud en engagementen. Welke soorten inhoud gaat u creëren? Hoe vaak gaat u posten? Waar gaat u posten? U moet deze fundamenten leggen zodat u inhoud kunt creëren met consistentie en kwaliteit.
Content creatie. Zodra u onderwerpen, trefwoorden, een duidelijke stem en een doelgroep hebt, kunt u inhoud creëren. Echter, als uw inhoud niet echt goed is, verspilt u uw tijd. Krijg hulp als je het nodig hebt, breng de tijd door met het aanpassen en perfectioneren van je output, en zet altijd de beste content die je kunt maken.
Promotie van inhoud. Uw inhoud zal veel verder gaan als u het op de juiste manier promoot. Promotie is nog effectiever als u van plan bent wanneer u uw stukken publiceert, strategieën uitstippelt voor het publiceren op uw blog en het delen op sociale media, en een gemeenschap van volgers opbouwt die uw betrokkenheid over de top kan helpen duwen.
Zoekmachine optimalisatie (SEO)
Wanneer u SEO met content marketing gebruikt, kan het u verder en langer brengen.

Deze twee stukken samen helpen je om je organische (lees: gratis) bereik en zichtbaarheid op het internet te vergroten.

SEO omvat een verscheidenheid aan technieken die u helpen om in de belangrijkste plaatsen op de resultatenpagina’s van zoekmachines (SERPs) te komen. Dit betekent dat mensen je kunnen vinden door gewoon op zoek te gaan naar een onderwerp waarin ze geïnteresseerd zijn of hulp nodig hebben.

Het overkoepelende doel van goede SEO is om uw site pagina’s gerangschikt te krijgen op de eerste pagina van Google. (Immers, de meeste mensen klikken zelden of nooit op pagina 2 op hun zoektocht naar informatie).

Zicht Online is een full service internetbureau uit Rotterdam.

Hier zijn een aantal basis SEO technieken die u zullen helpen om uw inhoud geïndexeerd en gerangschikt in de zoekresultaten te krijgen:

Strategisch geplaatste trefwoorden – U moet uw doel trefwoord in de kop, in subheaders, in de inhoud en in de metabeschrijving plaatsen om Google te helpen onmiddellijk te bepalen waar het over gaat.
Een goed ontworpen, goed georganiseerde site – Google kijkt naar hoe bruikbaar uw site is, of hoe gemakkelijk het is voor mensen om rond te klikken, te vinden wat ze zoeken en uw inhoud te lezen.
Schone URL’s van pagina’s – De URL-structuur voor uw pagina’s moet niet onzin zijn (bijv. http://yourdomain.com/blog/content123xyz-asdfkla). Ze moeten eenvoudig en gemakkelijk te lezen zijn (bijv. http://yourdomain.com/blog/how-to-do-seo).
Natuurlijk, dit is gewoon kale SEO. Om een betere, diepgaande blik te krijgen, bekijk SEJ’s ebook SEO 101: Leer de basisprincipes van Search Engine Optimization.

Een boost van betaalde methoden
Organisch zoeken kan u geweldige doorklikpercentages opleveren. Het geeft u ook het voordeel van het inherente vertrouwen dat mensen hebben in de resultaten van Google.

Echter, soms kan het investeren in betaald zoeken u een impuls geven.

Hier zijn enkele goede voorbeelden van Search Engine Land:

Gebruik betaald zoeken om uw site te remarketen naar bezoekers die uw site hebben gevonden door middel van organisch zoeken, en advertenties op maat voor hen op basis van hun ervaring.
Test verschillende versies van de advertentie kopie (A / B testen) om te zien welke beter presteert – gebruik dan wat je geleerd hebt voor uw landing pages op uw site.
Betaald zoeken kan uw zichtbaarheid verhogen op manieren die organisch zoeken niet kan, zoals het geven van zendtijd voor grote hoeveelheden trefwoorden waarvoor u het moeilijk zou hebben om organisch te rangschikken.
De combinatie van betaald zoeken en content marketing geeft u een samenhangend internet marketing geheel.

Organisch en betaald verkeer kan samensmelten om u een betere zichtbaarheid en betere resultaten voor het rijdend verkeer te geven, wat uw leads en verkopen kan verhogen.

Geduld & standvastigheid
Content marketing vereist een aantal stukken die veel minder tastbaar zijn dan strategie of SEO, maar die misschien wel de belangrijkste zijn.

Als het echt succesvol is, is content marketing een langetermijnstrategie.

Het kost tijd om de ROI van uw content inspanningen te zien.

De blogpost die u vandaag publiceert, zal morgen, volgende week of zelfs volgende maand niet rendabel zijn.

In plaats daarvan moet u het geduld en de vastberadenheid hebben om maanden te wachten – ma

https://zicht.nl